недеља, 29. јул 2018.

OBJASNILA SLOBI, ANDRIJI I VUKU: Kija se USUDILA na OVAJ smeli potez - svi podržali da je U PRAVU!

zadruga
Zvoni u ušima!

Pobednica prve sezone rijalitija "Zadruga", Kristina Kija Kockar, nakon završetka ovog zabavnog programa postala je vrlo aktivna na društvenim mrežama. Osim što svoje fanove obaveštava o svakodnevnim obavezama, tu su i fotografije i objave koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.


Tako je sada na svom Instagram nalogu objavila jedan citat koji ima veoma snažnu poruku za muški rod. S obzirom na to da Kija često voli da napiše poneki stih koji oslikava njen život, moglo bi se pretpostaviti da je i ovo želela da uputi nekome.

Foto: Instagram printscreen

- Sve te žene zanosne i lepe nisu ravne jednoj običnoj koja ume zanosno i lepo da te voli - napisala je Kija na svom Instagram nalogu.

Da li je ono što je napisala posvećeno Slobi Radanoviću koji ju je u rijalitiju "Zadruga" prevario, bivšem dečku Andriji Lazoviću, ili ipak Vuku Mobu - ostaje da saznamo.

1 коментар:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    ОдговориИзбриши