уторак, 25. септембар 2018.

Juče sam se ranije vratila sa posla i čim sam ušla u stan čula sam uzdahe i škripu krevata iz spavaće sobe. Odma mi je bilo jasno šta se dešava, u


Juče sam se ranije vratila sa posla i čim sam ušla u stan čula sam uzdahe i škripu krevata iz spavaće sobe. Odma mi je bilo jasno šta se dešava, u braku smo 14 godina i cijeli svijet mi se srušio. Nisam imala hrabrosti ući u sobu, jednostavno ne bih mogla podnijeti činjenicu da ga vridim sa nekom drugom. Nekako sam došla do dnevne sobe i sva očajna sjela, razmišljala gdje sam to pogriješila. Sve to je trajalo dobrih sat vremena, a onda je iz sobe izašao prvo najbolji prijatelj i vjenčani kum mog muža, šokirao se kada me vidio, a pored njega na vratima spavaće sobe tada se pojavila i neka meni nepoznata klinka… bila je bez odjeće i po njenom izgledu nema više od 16 godina. Kum je inače profesor u jednoj srednjoj školi i očigledno iskorištava svoje učenice. Kada sam to vidjela pao mi je ogroman kamen sa srca, ipak me muž ne vara, jedino malo sam ljuta jer je kumu dao naš stan, tačnije dopustio mu je da to radi u našoj spavaćoj, ali to mi mognem oprostiti

1 коментар:

  1. Imate li uopće poteškoće u obitelji, imate problema s bračnim odnosima, dobro sam ovdje da obavijestim svijet kako sam došao u kontakt s dr. IZOYA-om, početkom ove godine, dijagnosticiran mi je rak prostate i fibroid, i zadržao sam se na život s bolešću u meni, a to je dovelo do pobačaja dok sam bila trudna, to je donijelo puno problema mojoj obitelji i braku, usput, moj muž je rekao da ne može nastaviti s brakom, jer smo bili previše medicinski institucije koje nisu znale moj slučaj bile su duhovne. Suprug me napustio, kad sam tražio kako da ga vratim, naišao sam na dr. IZOYA kome sam objasnio svoje probleme, a on je stvorio snažan šarm i obećao da će mi pomoći, učinio sam sve što je tražio i poslije nekoliko dana dobio sam poziv iz bolnice da dođem po liječničke izvještaje, kad sam stigao tamo, postavljen mi je dijagnoza i gle, više nemam nikakvih zdravstvenih problema, istog dana dobio sam tekst iz mojeg EX-a moleći se da li se može vratiti kući. Kakav dvostruki blagoslov i s uzbuđenjem mu ostavljam e-poštu za one koji se suočavaju sa spiritizmom, pa on može biti od velike pomoći ... drizayaomosolution@gmail.com, kontaktirajte ga i pogledajte.

    ОдговориИзбриши