четвртак, 27. септембар 2018.

Imam nepunih 17 godina i sinoć me je tetka pozvala da prenoćom kod nje jer je bila sama obzirom da je tetak sa sinom otišao nekim poslom u Zagreb


Imam nepunih 17 godina i sinoć me je tetka pozvala da prenoćom kod nje jer je bila sama obzirom da je tetak sa sinom otišao nekim poslom u Zagreb kako je tetka rekla. Kada sam došla kod tetke iznenadila sam se dočekom, na stolu je bila flaša crnog vina i tako to… Rekla mi je da ćemo se malo opustiti i da se ne brinem jer neće nikome reći. Nakon što smo popile skoro po dvije čaše vina tetka se počela čudno ponašatai, približila mi se i počela milovati. Bilo mi je malo neugodno, ali se nisam odupirala. Uzela me za ruku i odvela u spavaću sobu gdje smo nastavile da se mazimo i razmjenjujemo nježnost. Ubrzo smo bile bez odjeće, imam 17 godina i uz par čaša vina  nije joj trebalo mnogo da me tetka maksimalno uzbudi, moja krv je ključala od uzbuđenja, a tada je za mene uslijedio neočekivan šok… u spavaću sobu je ušao meni totalno nepoznat muškarac. Po izgledu imao je nekih 35 godina, vidno sam se uplašila, a tetka mi je tada rekla da se smirim i da je to usvari njen ljubavnik koji je već više godina redovno čini sretnom i zadovoljnom. Dok mi je to pričala on je već bio sa nama u krevetu i… šta dalje napišem, imala sam “trojku” sa tetkom i njenim ljubavnikom koji je skoro 20 godina starjii od mene, sada kada mi se glava ohladila počinjem da se gadim sama sebi. Mnogo toga ne mogu da shvatim… već sam se 5 puta tušitala i idalje se osjećam prljavo, osjećam njihove dodire na sebi

Нема коментара:

Постави коментар