субота, 22. септембар 2018.

Kažu da sam papučar jer obožavam moju suprugu… Toliko je volim da i nakon skoro 10 godina braka, ne mogu da zaspim ako žena nije sa mnom u


Kažu da sam papučar jer obožavam moju suprugu… Toliko je volim da i nakon skoro 10 godina braka, ne mogu da zaspim ako žena nije sa mnom u krevetu. Prosto sam navikao da je tu pored mene, da je držim za ruku, da slušam kako diše, a kad nije tu ja jednostavno ne mogu da spavam i samo o njoj razmišljam. SINOĆ SAM SE PROBUDIO OKO 4 SATA UJUTRO, VRUĆINA MI NIJE DALA MIRA I SHVATIO SAM DA MOJA SUPRUGA NIJE PORED MENE… Ustao sam da vidim gdje je i šta radi u to doba i čim sam izašao iz spavaće sobe, začuo sam je kako uzdiše u kupatilu, pomislio sam da joj nije dobro, da povraća, ali ubrzo sam shvatio da su to zvukovi koje moja supruga proizvodi dok radimo ONE STVARI… Prišao sam kupailu koje je bilo zaključano, a kada sam pogledao kroz ključaonicu vidio sam moju suprugu kako se zadovoljava sa krastavcom dok u drugoj ruci drži mobitel i vjerovatno gleda neke VRELE klipove. Možda bi nekome muškarcu ovo što sam ja doživio i smetalo, možda bi neko bio ljubomoran, smatrao se prevarenim, ali meni ne smeta. Polako sam se vratio u spavaću gdje sam je skoro sat vremena čakao prije nego se vratila. Kada je legla uhvatio sam je za ruku i bezbrižno zaspao!

1 коментар:

  1. Imate li uopće poteškoće u obitelji, imate problema s bračnim odnosima, dobro sam ovdje da obavijestim svijet kako sam došao u kontakt s dr. IZOYA-om, početkom ove godine, dijagnosticiran mi je rak prostate i fibroid, i zadržao sam se na život s bolešću u meni, a to je dovelo do pobačaja dok sam bila trudna, to je donijelo puno problema mojoj obitelji i braku, usput, moj muž je rekao da ne može nastaviti s brakom, jer smo bili previše medicinski institucije koje nisu znale moj slučaj bile su duhovne. Suprug me napustio, kad sam tražio kako da ga vratim, naišao sam na dr. IZOYA kome sam objasnio svoje probleme, a on je stvorio snažan šarm i obećao da će mi pomoći, učinio sam sve što je tražio i poslije nekoliko dana dobio sam poziv iz bolnice da dođem po liječničke izvještaje, kad sam stigao tamo, postavljen mi je dijagnoza i gle, više nemam nikakvih zdravstvenih problema, istog dana dobio sam tekst iz mojeg EX-a moleći se da li se može vratiti kući. Kakav dvostruki blagoslov i s uzbuđenjem mu ostavljam e-poštu za one koji se suočavaju sa spiritizmom, pa on može biti od velike pomoći ... drizayaomosolution@gmail.com, kontaktirajte ga i pogledajte.

    ОдговориИзбриши