недеља, 23. септембар 2018.

Moja sestra od tetke je nevina iako ima skoro 25 godina. Prosto time se hvali, jer misli da je zbog toga bolja od ostalih djevojaka u gradu i to skoro


Moja sestra od tetke je nevina iako ima skoro 25 godina. Prosto time se hvali, jer misli da je zbog toga bolja od ostalih djevojaka u gradu i to skoro svako zna. Oblači se izazovno i po njenoj odjeći niko ne bi rekao da je nevina, prosto mami i izaziva muškarce… Sinoć smo bili zajedno u gradu i baš smo se napili. Da ne bismo rizikovali živote odlučili smo, NA MOJ PRIJEDLOG da iznajmimo sobu i prespavamo u obližnjem hotelu. CILJ MI JE BIO NEŠTO SASVIM DRUGO… Kupio sam nam još dvije flaše vina i krenuli smo. Toliko se napila da je ubrzo tvrdo zaspala… nisam gubio ni sekundu vremena i raspremio sam je, što i nije bilo tako teško. Bio sam popit i nisam razmišljao o posljedicama, a kada sam krenuo da je… ONO prosto je bilo nemoguće probiti opnu. Nakon par pokušaja shvatio sam da to što radim i nije baš uredu, pogotovo jer se radi o sestri od tetke i odustao sam. Međutim iskoristio sam priliku i bukvalno sam se cijelu noć “trljao” od nju i to je bilo više nego zadovoljavajuće. Stvarno nemogu da vjerujem da takva djevojka nema želju da TO radi, ima 25 godina i najbolje godine joj prolaze zbog nege umišljenosi. Niti je bolja, niti gora cura što to čuva za prvu bračnu noć, čuva se za nekog muškarca kojem će biti možda 100 djevojka u životu. Stvarno nemogu da shvatim…

2 коментара:

  1. Drago mi je da je dobio kredit.
    Dobio sam kredit u iznosu od € 30.000 između pogotovo u 72hours, da spasim tvrtku, koja padne kroz ovu Tabas Jenie ona može pomoći, kao što sam ja.
    Ona može napraviti kredit u iznosu koji vam je potreban, i s uvjetima koji će olakšati vam život.Dakle, savjetujem vam da se obratite s njom, i ona će vas zadovoljiti za sve usluge koje ju pitati.Evo ga adresa e-pošte :
    jeniefinance@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imate li uopće poteškoće u obitelji, imate problema s bračnim odnosima, dobro sam ovdje da obavijestim svijet kako sam došao u kontakt s dr. IZOYA-om, početkom ove godine, dijagnosticiran mi je rak prostate i fibroid, i zadržao sam se na život s bolešću u meni, a to je dovelo do pobačaja dok sam bila trudna, to je donijelo puno problema mojoj obitelji i braku, usput, moj muž je rekao da ne može nastaviti s brakom, jer smo bili previše medicinski institucije koje nisu znale moj slučaj bile su duhovne. Suprug me napustio, kad sam tražio kako da ga vratim, naišao sam na dr. IZOYA kome sam objasnio svoje probleme, a on je stvorio snažan šarm i obećao da će mi pomoći, učinio sam sve što je tražio i poslije nekoliko dana dobio sam poziv iz bolnice da dođem po liječničke izvještaje, kad sam stigao tamo, postavljen mi je dijagnoza i gle, više nemam nikakvih zdravstvenih problema, istog dana dobio sam tekst iz mojeg EX-a moleći se da li se može vratiti kući. Kakav dvostruki blagoslov i s uzbuđenjem mu ostavljam e-poštu za one koji se suočavaju sa spiritizmom, pa on može biti od velike pomoći ... drizayaomosolution@gmail.com, kontaktirajte ga i pogledajte.

    ОдговориИзбриши