четвртак, 26. јул 2018.

IZVINI ŠTO SAM SVE PRIZNAO: Filip otkrio sočne detalje seksa sa Kijom, a ONDA je užasno IZVREĐAO

Filip Đukić           Kako li će ona reagovati...

Filip Đukić gostovao je u Jutarnjem programu na televiziji Pink, a glavna tema bio je njegov odnos sa pobednicom Kijom Kockar. Mesecima se polemisalo da li su njih dvoje imali seks u hotelskom kupatilu, a Filip je jutros odlučio da otkrije sve.
miki_zadrugar_o_svemu_show_clip_safe_ree     Kako Kristina i dalje stoji pri tome da se među njima apsolutno ništa nije dogodilo, te da su u kupatilu samo prali veš, on tvrdi da su imali vrelu akciju, što je ponovio i danas, uz sočne uvrede koje je uputio Kiji, te stao na stranu Lune Đogani:

- Jesam, spavao sam sa njom. Izvinio sam joj se što sam to priznao javno, ali sada mi nije žao i trebalo je ranije to da kažem. Ona je manipulator i najveća prevara. Iskoristila je i Lunu i Slobu i ispala žrtva - oštro je iskritikovao Đukić.

Kija je sinoć prvi put nastupala u Beogradu, a kako je bilo pogledajte u galeriji ispod:

Нема коментара:

Постави коментар