уторак, 25. септембар 2018.

Sinoć sam sa suprugom šetao kroz obližnji park kada su nas presrela 4 mlađa muškarca. Imam 46 godina i dvojica su me lako savladala, a druga


Sinoć sam sa suprugom šetao kroz obližnji park kada su nas presrela 4 mlađa muškarca. Imam 46 godina i dvojica su me lako savladala, a druga dvojica su moju suprugu odveli do obližnje klupe koja je bila par metara dalje od nas. Na moje oči su joj strgali haljinu, naslonili na klupu i počeli da se jedan pa drugi iživljavaju nad njom… Nakon toga su otišla i ova dvojica što su mene držala… Odvratan osjećaj bio sam totalno bespomoćan i mogao sam samo da gledam kako iskorištavaju moju suprugu. Trudio sam se ako ništa da im dobro zapamim izgled kako bi ih mogli prijaviti na policiju. Kada su i druga dvojica “odradila” svoje, “pristojno” su nam se zahvalili jer smo im uljepšali veče i otišli su od nas. Prišao sam supruzi koja je bila vidno iscpljena nakon svega, ogrnuo je pocijepanom haljinom i rekao da idemo na policiju da ih prijavimo, a ona mi je tada rekla “neka, bolje da pokušamo da sve ovo zaboravimo… imam 37 godina i ne želim da iko za ovo sazna… sramota me… bolje da zaboravimo…” Nisam mogao da vjerujem, sat vremena su se iživljavali nad njom, 4 mlada momka su napravila “redaljku” na njoj i ona ih ne želi prijaviti… Cijelu veče nisam spavao, razmišljam, možda to sinoć se i nije slučajno desilo, čini mi se da su je u jednom trenutku oslovili imenom, možda umišljam, ne znam… koliko god da se trudim ne mogu da izbrišem sliku, ne mogu da zaspanem… KAKO DA LJE DA ŽIVIM SA OVIM SLIKAMA U GLAVI

1 коментар:

  1. Imate li uopće poteškoće u obitelji, imate problema s bračnim odnosima, dobro sam ovdje da obavijestim svijet kako sam došao u kontakt s dr. IZOYA-om, početkom ove godine, dijagnosticiran mi je rak prostate i fibroid, i zadržao sam se na život s bolešću u meni, a to je dovelo do pobačaja dok sam bila trudna, to je donijelo puno problema mojoj obitelji i braku, usput, moj muž je rekao da ne može nastaviti s brakom, jer smo bili previše medicinski institucije koje nisu znale moj slučaj bile su duhovne. Suprug me napustio, kad sam tražio kako da ga vratim, naišao sam na dr. IZOYA kome sam objasnio svoje probleme, a on je stvorio snažan šarm i obećao da će mi pomoći, učinio sam sve što je tražio i poslije nekoliko dana dobio sam poziv iz bolnice da dođem po liječničke izvještaje, kad sam stigao tamo, postavljen mi je dijagnoza i gle, više nemam nikakvih zdravstvenih problema, istog dana dobio sam tekst iz mojeg EX-a moleći se da li se može vratiti kući. Kakav dvostruki blagoslov i s uzbuđenjem mu ostavljam e-poštu za one koji se suočavaju sa spiritizmom, pa on može biti od velike pomoći ... drizayaomosolution@gmail.com, kontaktirajte ga i pogledajte.

    ОдговориИзбриши