субота, 22. септембар 2018.

Imam 16 godina i zadnjih godinu dana sam mnogo propatio :(. Tata se razveo od mame, otjerao je kao pseto iz dvorišta okrivivši je da ga vara sa našim


Imam 16 godina i zadnjih godinu dana sam mnogo propatio :(. Tata se razveo od mame, otjerao je kao pseto iz dvorišta okrivivši je da ga vara sa našim prvim komšijom. Mnogo mi je bilo teško, nadao sam se da će se mama vratiti, a onda je tata samo mjesec dana nakon što je mamu otjerao doveo novu ženu. To me je bukvalno slomilo, počeo sam da pijem i pušim iako sam do tada bio uzoran dječak. Maćeha ima 30 godina i skoro 10 je mlađa od tate i sa tatom je samo zbog tatinog novca, uvjeren sam u to. Prošli vikend tata je bio na službenom putu i ja sam ostao sam sa maćehom. Zbog vrućina nisam mogao da spavam i negdje oko 3 sata u jutro sam ustao i krenuo do kupatila da se malo osvježim. Međutim, kada sam otvorio vrata kupatila zatekao sam moju maćehu kako se… kako da kažem, radila je one stvari sa nekim tipom njenih godina. Kada su me vidjeli drsko su me istjerali van kupatila, zaključali se i … nastavili dalje sa uživanjem. Kada je maćeha izašla iz kupatila, bila je bez odjeće, krajnje bezobrazno je prošlapored mene, a za njom i taj njen, te su ubrzo nastavilil da vode ljubav u spavaćoj sobi. Cijelu noć nisam oka sklopio, ujutro sam joj rekao da ću sve da ispričam tati, a ona se samo nasmijala i rekla SLOBODNO SINE MOJ… samo da li će ti tvoj glupi tatica vjerovati… Kada sam bolje razmislio shvatio sam da mađeha ima pravo i vjerovatno kada bih sve ovo ispričao tati samo bih dobio dobre batine od njega. Totalno je lud za maćehom, čak mislim da je ona razlog što je i mamu otjerao. Ne znam šta da radim :(…

1 коментар:

  1. Imate li uopće poteškoće u obitelji, imate problema s bračnim odnosima, dobro sam ovdje da obavijestim svijet kako sam došao u kontakt s dr. IZOYA-om, početkom ove godine, dijagnosticiran mi je rak prostate i fibroid, i zadržao sam se na život s bolešću u meni, a to je dovelo do pobačaja dok sam bila trudna, to je donijelo puno problema mojoj obitelji i braku, usput, moj muž je rekao da ne može nastaviti s brakom, jer smo bili previše medicinski institucije koje nisu znale moj slučaj bile su duhovne. Suprug me napustio, kad sam tražio kako da ga vratim, naišao sam na dr. IZOYA kome sam objasnio svoje probleme, a on je stvorio snažan šarm i obećao da će mi pomoći, učinio sam sve što je tražio i poslije nekoliko dana dobio sam poziv iz bolnice da dođem po liječničke izvještaje, kad sam stigao tamo, postavljen mi je dijagnoza i gle, više nemam nikakvih zdravstvenih problema, istog dana dobio sam tekst iz mojeg EX-a moleći se da li se može vratiti kući. Kakav dvostruki blagoslov i s uzbuđenjem mu ostavljam e-poštu za one koji se suočavaju sa spiritizmom, pa on može biti od velike pomoći ... drizayaomosolution@gmail.com, kontaktirajte ga i pogledajte.

    ОдговориИзбриши