четвртак, 27. септембар 2018.

Već skoro godinu dana spavama sa rođenom sestrom moje mame, mojm tetkom. Tetka je čak 33 godine starija od mene, ali to se u krevetu ne


Već skoro godinu dana spavama sa rođenom sestrom moje mame, mojm tetkom. Tetka je čak 33 godine starija od mene, ali to se u krevetu ne primjećuje… ima 55 godina ali je živa vatra, a i izgleda za svoje godine i vše nego dobro. Sinoć je tetak ponovo bio treća smjena što je već duže vremena idealna prilia da ja i tetka nesmetano uživamo. Međutim, sinoć samo što sam došao kod tetke, tek što smo se raspremili i počeli da se mazimo začulo se lupanje na vratima i glas mog tetka. Doziva je tetku… Skamenio sam se od straha, tetka mu je otvorila, a tetak joj je tada rekao da mu brzo donese klučeve od nekog magacina koje je zaboravio, a oboje smo pomislili da je nakako saznao za nas. Sreća nije ni ulazio u stan jer je prosto nemoguće da se sakrijem… nemam gdje stan je izuzetno mali i na čak 10 spratu i samo da je zakoračio 2-3 mera vidio bi me…sreća nije. Pravo nas je presjeklo hladno što se kaže, bila bi to velika bruka za našu porodicu, supruga bi me 100% napustila, a pitanje je da li bih ikada više mogao da se oženim, a imam samo 22. Nakon što je tetak otišao, par minuta smo se tetka i ja nijemo gledali, ali toliko smo ludi jedno za drugim i sva ta potencijalna bruka nas nije spriječila da se tetka i ja baš provedemo. Cijelu noć smo “lomili” krevet, kao nikada nas je drmao neki ludi adrenalin i stan sam napustio tek nekih pola sata prije nego se tetak vraća sa posla. Mislim da će tetak ponovo danas da vodi tetku na hitnu da dobije infuzije zbog izcrpljenosti i umora… bude mi ga žao kada mi se počne jadati da tetka sa godinama sve češće osjeća umor i iscrpljenost, čak mi je jednom rekao da se plaši da nije “ona” bolest…

Нема коментара:

Постави коментар