субота, 29. септембар 2018.

Imam 16 godina i ludo sam zaljubljena u profesora tjelesnog, pogotovo kako je ova školska godina počela. Ono baš sam


Imam 16 godina i ludo sam zaljubljena u profesora tjelesnog, pogotovo kako je ova školska godina počela. Ono baš sam opčinjena njim. Profesor je mnogo stariji, ima preko 40 godina i svjesna sam da je naša veza nemoguća, ali željela sam jednom da budem sa njim. Tražila sam način kako da mu priđem, kako da mu kažem koliko ga želim, gledala ga zavodljivim pogledom, ali ništa… Juče nam je zadnji čas bilo tjelesno, druga smjena i kada smo završili čas svi iz razreda su pojurili u svlačionicu da se presvuku i odu kućama. Ja sam odlučila da ostanem zadnja… da ostanem sama sa mojim profesorom. Kada su svi otišli, ja sam se raspremila i čekala profesora. Znala sam da profesor redovno provjerava svlačionice… Nakon nekih 5 minuta poojavio se. Kada me je vidio baš se iznenadio. Izvinuo se jer je ušao bez kucanja i krenuo da izađe, a ja sam mu tada rekla da ne izlazi, te mu rekla da ga volim… Postalo mu je jasno šta želim od njega i profesor je tada zatvorio vrata i prišao mi. U menije krv vrlila od uzbuđenja, a on mije tada rekao da nisam normalna i da ga dovodim u neugodnu situaciju i da bi zbog mene i ovoga što sam mu priredila mogao dobiti otkaz i nikada više naći posao ni u jednoj školi. Mislila sam da će me odbiti, a onda mi je rekao ako stvarno želim da spavam sa njim da u subotu, tj sutra dođem kod njega na vikendicu koja se nalazi 10-ak kilometara od grada i da će tamo da mi ispuni svaku moju želju. Kada mi je to rekao srce mi je počelo kucati kao ludo… cijelu noć sinoć nisam spvala… tražila sam idealan donji veš… danas definitivno ne idem u školu, jer moram se ful pripremiti za sutrašnji dan. Dan kada će moj san postai itakako stvaran i realan… uh jedva čekam… nikada mi vrijeme nije psorije prolazilo. Poželite mi sreću i da ostavim dobar utisak na profesora

Нема коментара:

Постави коментар