понедељак, 24. септембар 2018.

Imam 22 godine i grozno se osjećam… Prije par mjeseci sam saznao da moja rođena mama vara mog tatu, mog idola. Ako ima savršen muškarac,


Imam 22 godine i grozno se osjećam… Prije par mjeseci sam saznao da moja rođena mama vara mog tatu, mog idola. Ako ima savršen muškarac, muž, otac, onda je to on, vjerujte mi. Slučajno sam prije par mjeseci u kafiću čuo priču kako u gradu postoji “matora koka” koja je toliko napaljena da “daje” ko god joj priđe. Nisam želio da vjerujem, ali kada su ti ljudi spomenuli gdje ta “matora koka” radi sve mi je bilo jasno… Moja mama je jedina žena u toj firmi… Istog trenutka sam otišao u WC i ispovraćao se od muke… Da ima nekog ljubavnika i nekako bi razumio, ali nemogu da vjerujem da se J s kime stigne, kao neka napaljena klinka. Tražio sam način da porazgovaram sa mamom, da joj skrenem pažnju, da prestane, ali nisam imao hrabrosti. Juče sam se ranije vratio sa treninga i kada sam ušao u stan šokirao sam se kada sam u dnevnoj sobi vidio moju mamu i moja dva najbolja druga… scena kao iz filmova za odrasle, kako da napišem, kako da objasnim, moja mama je bila između njih dvojice. GROZNO! Toliko su bili van sebe u tom nekom luđačkom transu da nisu prekidali ni kada su mene vidjeli. Samo sam izašao vani… prenoćio sam kod djevojke. GADIM SE SAM SEBI… MRZIM SAMOG SEBE JER IMAM TAKVU MAMU… Ne znam šta da radim, tata je trenutno u Njemačkoj, radi i tek će doći za 2 mjeseca…a i kada dođe kako da mu kažem. Stvarno ne mogu da shvatim… mama ima skoro 50 godina ljudi moji, 25 godina je već u braku sa tatom… ZAŠTO!?

Нема коментара:

Постави коментар