недеља, 30. септембар 2018.

Uhvatio sam ženu u prevari… Duže vremena sam sumnjao da me vara i postavio sam kameru u spavacu sobu. Nakon par


Uhvatio sam ženu u prevari… Duže vremena sam sumnjao da me vara i postavio sam kameru u spavacu sobu. Nakon par dana imao sam sta da vidim. Taj dan sam bio na poslu, a moja supruga je u našoj spavaćoj sobi imala žestok odnos sa jednim našim komšijom. Dok sam gledao snimak bilo mi je jako teško, došlo mi je i da plačem i bio sam mnogo ljut, stotinu misli mi je prolazilo kroz glavu, čak sam pomišljao i na ono najgore, da i nju i sebe ubijem, jer to što sam vidio me baš pogodilo… ono, cijeli život sam joj posvetio, ali na kraju videa sam čuo kako moja supruga govori komšiji da je ovo izmedju njih dvoje samo se* a da ona zapravo voli samo mene i da sam ja muskarac njenog života i da me ne bi ni sa jednim mijenjala. Shvatio sam da je košija želio i tražio od moje supruge da se razvede od mene i da se uda za njega. Kada sam to čuo da mu je rekla sve s promijenilo, istog trenutka sam joj oprostio i sada kada prođe mpored tog komšije samo se lagano nasmijem jer ja sam taj sa kojim moja supruga provodi 99% vremena, ja sam taj koga moja supruga istinski voli, a on je neko koga iskorištava s vremena na vrijeme, kada ja malo zakažem da tako kažem.

6 коментара:

  1. Svjedočenje Jennifer Gaspar. Kako brzo vratiti svog bivšeg!

    Bila sam povrijeđena i slomljena srca kad se prije 7 mjeseci u mom braku dogodio vrlo veliki problem, između mene i mog supruga. toliko strašno da je slučaj odveo na sud zbog razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu da prođu kroz jake bolove. Pokušao sam sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo prosjačenja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i da me nikada više nije htio vidjeti. I tako sam se jedne večeri, dok sam se vraćala s posla, upoznala svog starog prijatelja koji je tražio od mog muža. Dakle, objasnila sam mu sve stvari, pa mi je rekao da jedini način da povratim muža je posjetiti čarobnjaka za čaroliju, jer je i njemu to zaista uspjelo. Tako da nikad nisam vjerovao u čaroliju, ali nisam imao drugog izbora osim slijediti njegove savjete. Zatim mi je dao adresu e-pošte vračara čarolije koju je posjetio. (drodion60@yandex.com) Dakle, sljedećeg jutra poslao sam poštu na adresu koju mi ​​je dao, a čarobnjak me je uvjeravao da ću dobiti muža za tri dana. Kakva nevjerojatna izjava !! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Zatim dva dana, tako iznenađujuće, moj suprug koji me nije zvao posljednjih 7 mjeseci nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koju je nanio meni i mojoj djeci. Tada smo od tog dana, naša veza sada bila jača nego što je bila prije, uz pomoć kotača. Stoga ću vas savjetovati ako imate problema obratite se DR ODION-u, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći .. Pošaljite mu e-poštu na: (drodion60@yandex.com) ili nazovite / Whattsapp njegov broj mobitela + 2349060503921

    ОдговориИзбриши
  2. Moje ime je Christine, sretna sam što danas ovdje dijelim svoje svjedočanstvo sa svijetom koji nikada ne zamišljam da to radim, ali puna sam radosti i želim da im drugi pomognu. Po struci sam uredski urednik, imam dvoje djece sa suprugom. Muž me napustio i našu djecu bez ikakvog objašnjenja, upravo je napustio kuću i sljedeće što sam čuo da vidi drugu ženu, pokušao sam svim mogućim sredstvima da ga vratim kući, ali čudno se ponašao prema meni i čak zapostavio djecu. Bio sam frustriran i devastiran, tražio sam pomoć iz različitih uglova dok nisam vidio post o dr. Ajayi-u koji je doveo čaroliju. Kontaktirao sam vračara čarolije koji mi je rekao što da radim. Uvjeravao me da će baciti čaroliju i sve će biti dobro u roku od tri dana, ali bio sam sumnjičav, razmislio sam o tome prije nego što sam ga napokon kontaktirao, zajedno smo prošli postupak i na moje iznenađenje čarolija je radila i moj suprug vratio se kući i kleknuo da moli za oproštaj, ali prvo mu je bio poziv iznenađenja jer nismo razgovarali oko 6 mjeseci. Dr Ajayi je zaista čovjek njegovih riječi, ako imate problema u svojoj vezi ili bilo kojem aspektu svog života, obratite se čarobnjaku dr. Ajayi-u za trajno rješenje.

    E-adresa: drajayi1990@gmail.com
    WhatsApp broj: +2347084887094

    ОдговориИзбриши
  3. POWERFUL SPELL CASTER THAT BROUGHT MY EX HUSBAND BACK INTO MY LIFE AFTER HE LEFT ME EMAIL Her VIA EMAIL maamtifah@GMAIL.COM ADD Her ON WHATSAPP +27605775963 Hello my fellow friends online I'm munilah from USA, I want to use this medium to thank Dr latifah because I've brought back my Ex husband. my husband left me for his ex girlfriend he had before he married me it's a difficult situation for me I called and beg him to come back he refused he said he don't love me anymore I tried every possible way to get him back all was in vain I told my friend about it and she gave me Dr Great email and I emailed him and told her my problem and she told me what to do and I did it and he cast a love spell which brought back my husband within 24 hours. If you need help in getting back together with your Ex,

    ОдговориИзбриши
  4. JOIN ILLUMINATI HOME OF RICHES, FAME AND POWER FROM ANY COUNTRY + 27785167256… Are you a bubrotherhood that is going to be a bless with money. Once you are a member, you are going to receive such as: Cash Reward of USD $ 9,000,000 USD, New Sleek Dream CAR valued at USD $ 800,000 USD. A Dream House bought in the country of your own choice One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination. One year Golf Membership package A VIP treatment in all Airports in the World, A total Lifestyle change Access to Bohemian Grove Monthly payment of $ 5,000,000 USD to your bank account every month as a member. illuminati home of riches, fame and power help you get your dream, where you can rule the world, contact Us to proceed with your initiation ,,, WHATSAPP US +27785167256 The Illuminati is the World wind organization. Bringing The Needy And The Talented To Lamplight Of Fame And Riches. Get money, fame, powers, security, get recognized in your business, political race, rise to the top in whatever you do, be protected spiritually and physically! WELCOME TO ILLUMINATI How to join Illuminati In Switzerland - How to join Illuminati In Sweden -How to join Illuminati In Norway - How to join Illuminati In Dubai - How to join Illuminati In Saudi Arabia -How to join Illuminati In Oman â € ¢ How to join Illuminati In Austria â € ¢ How to join Illuminati In belgium â € ¢ How to join Illuminati In Netherlands â € ¢ How to join Illuminati In Australia ¢ € to How to join Illuminati In China ¢ ¢ How to join Illuminati In Botswana and Other How to join Illuminati In Australia.

    ОдговориИзбриши
  5. Je li vaš muškarac iznenada rekao da želi razvod, a vi želite da se vas dvoje vratite u vrijeme kad u obitelji još postoji ljubav? Onda nemojte više tražiti jer je dr. Ajayi, veliki bacač čarolija, pravi za vas. Po profesiji sam bankar, kad je moj brak dug 7 godina doživio krah, to mi je stvarno slomilo srce, pa čak i utjecalo na moj posao jer sam uvijek razmišljao i nisam bio koncentriran. Zaista volim svog muža pa tražim načine na koje ga mogu vratiti nakon što sam živjela razdvojeno oko 5 mjeseci. Naišao sam na svjedočanstvo čovjeka koji je rekao da je uspio dobiti unapređenje na poslu uz pomoć velikog čarača dr. Ajayija pa sam uzeo njegov kontakt i došao do njega, objasnio mu probleme u braku i on me uvjerio da će stvari ozdravi za mene, ali rekao sam neke stvari koje trebam učiniti da postignem svoju svrhu, slijedila sam njegove upute i danas ponovno živim sretno sa svojim mužem, on je stvarno divan čovjek i blagoslovljen od njegovih bogova. Kontaktirajte Dr. Ajayija za bilo kakve životne probleme na njegov Viber ili WhatsApp broj: +2347084887094 ili Email:drajayi1990@gmail.com nećete požaliti da ste ga upoznali.

    ОдговориИзбриши
  6. Htio sam upotrijebiti ovaj medij da vam kažem o moćnom i prekrasnom bacaču čarolija koji je vratio radost i sreću u moj život. Dajem ovo svjedočanstvo jer sam tako sretan, želim zahvaliti dr. Ajayiju na sjajnoj stvari koju je učinio u mom životu, On je vratio sreću u moj život, nikad nisam vjerovala u čarolije sve dok mi se život nije raspao kada je moj ljubavnik s kojim sam bio 3 godine odlučio prekinuti gotovo kad smo se htjeli vjenčati. Bio sam toliko emocionalno pao do te mjere da više nisam mogao učiniti ništa razumno, skoro sam poludio, postao nasilan i uvijek nesretan, nakon 2 mjeseca u boli prije nego što me moj stari prijatelj upoznao s online bacačem čarolija po imenu Dr. Ajayi. U manje od 3 dana vidjela sam čuda, moj ljubavnik mi se vratio i moj život se vratio kao završena slagalica, a nakon 1 mjeseca smo se vjenčali i to mi je bilo kao san jer sam mislila da sam ga zauvijek izgubila . Hvala vam dr. Ajayi što ste mi pomogli, ali prije svega na vašoj iskrenosti i brzim točnim rezultatima.

    E-MAIL:drajayi1990@gmail.com
    WHATSAPP HIM +2347084887094

    ОдговориИзбриши