уторак, 25. септембар 2018.

VARAM TRUDNU SUPRUGU SA PRVOM KOMŠINICOM, KĆERKOM MOG PRIJATELJA KOJA IMA SAMO… 18 GODINA. U braku smo 12 godina i


VARAM TRUDNU SUPRUGU SA PRVOM KOMŠINICOM, KĆERKOM MOG PRIJATELJA KOJA IMA SAMO… 18 GODINA. U braku smo 12 godina i moja supruga je u proljeće nakon svih ovih godina ostala trudna. Godinama nije mogla da zatrudni i sada kada je uspjela zbog vrlo rizične trudnoće od drugog mjeseca leži u krevetu i zabranjen joj je svaki oblik fizičkog napora, uključujući i ONE STVARI, a samim tim zabranjeno je i meni… Ne znam zašto, ali od kada smo saznali da ne smijemo imati intimne odnose, ja sam konstantno napaljen, kao da imam 18 godina. Inače sam profesor matematike i prije 3 mjeseca mi je na privatne časove počela dolaziti komšinica, kćerka mog prijatelja koja je pala na popravni. Inače je drugi razred srednje škole… Odma prvi dan kada je došla na čas, kada je sjela pored mene, njen miris, njena preplanula, mlada zategnuta kože me totalno rapametila i tada sam spusti ruku na njeno koljeno. Nije reagovala i ubrzo se desilo i ono što sam u tom trenutku žeio više nego išta na svijetu. Vodio sam ljubav sa mladom komšinicom dok je moja supruga u susjenoj sobi ležala… zid nas je samo dijelio, NEMATE POJMA KOJI ADRENALIN U TOM TRENUTKU JE PROLAZI KROZ MOJE TIJELO. Nikada u životu, a imam 37 godina to nisam osjetio. 3 mjeseca je malica svaki dan dolazila na časove i vjerujte da sam svaki dan MOGAO ni jedan dan nisam preskočio… naravno od matematike nije bilo ništa, ali sam preko nekih veza sredio da prođe popravni tako da ni nju nisam oštetio. Da neko ne pomisli da sam neko đubre od čovjeka, svaki puta kada bismo je i komšinica nakon časa ušli u sobu moje supruge nemate pojma kako mi je bilo neugodno, baš me bilo sramota pogledati je u oči, ali jednostavno prirodne potrebe su tako jake da prosto moram, a iskreno mislim da nema muškarca mojih godina, tačnije bilo kojih godina da ne bi podlegao iskušenju mlade, lijepe djevojke, realno.

Нема коментара:

Постави коментар