недеља, 23. септембар 2018.

Imam 18 godina i moj život je izgubio smisao :( Saznala sam da me momak vara sa mojom naj, naj drugaricom, a u vezi smo skoro 2 godine i baš me


Imam 18 godina i moj život je izgubio smisao Saznala sam da me momak vara sa mojom naj, naj drugaricom, a u vezi smo skoro 2 godine i baš me pogodilo. U trenutku sam izgubila i drugaricu i muškarca sa kojim sam planirala život. Jedino što sam željela je da se osvetim i jednom i drugom, to mi je u tom trenutku postao cilj. Ništa im nisam govorila i prošli vikend dok smo se pripremali za izlazak drugarici sam totalno uništila kosu, “slučajno” sam pojačala peglu za kosu na najaču temperaturu i malo duže držala pri tjemenu. Morala je dugu plavu kosu skratiti skoro na nulu, a sinoć sam dok sam vodila ljubav sa mojim “momkom”, dok sam mu pružala oralni… tako sam ga jako ujela da je prokrvario. Bukvalno je plakao od bolova, a ja sam uživala… Spremila sam se i na izlazu mu samo rekla IDI SAD SA POLA K* ONOJ ĆELAVOJ NAKAZI, SADA STE BAŠ JEDNO ZA DRUGO… Sada kada sam se osvetila, kada više nemam nikakvog cilja, tek sad mi život gubi smisao, kako dalje, kako više ikome da vjerujem…

Нема коментара:

Постави коментар