субота, 29. септембар 2018.

Imam 16, skoro 17 godina i od ljeta sam u vezi sa 30 godina starijim muškarcem od mene. On je oženjen, ima djecu, ali


Imam 16, skoro 17 godina i od ljeta sam u vezi sa 30 godina starijim muškarcem od mene. On je oženjen, ima djecu, ali naša veza je nešto posebno. Ja samo drasla uz mamu i baku, bez tate i pažnja koju od njega dobijam zadnjih par mjeseci mi baš prija. Nikada još uvijek nismo imali odnose, nisamo se još nikada ni poljubili u usta niti je on pokušavao nešto slično, tako da niko ne može reći da me on iskorištava, a onda mi je juče poklonio novi ajfon 7, mobitel koji mi mama nikada ne bi mogla priuštiti i za uzvrat mi je tražio da mu samo kažem hvala čika… (da ne otkrivam ime) čisto zbog njegove porodice. Iskreno kada sam ovorila poklon i vidjela o čemu se radi pomislila sam da je došlo vrijeme za “one “stvari u našoj vezi, ali osim riječi HVALA ništa drugo nije tražio.
Cijelu noć nisam spavala od nekog uzbuđenja i iskreno počinjem da se neugodno osjećam. Svaki dan od njega dobijam lijepe riječi, džeparac (dobar) a često i ovakve skupocjene poklone a on za uzvrat niti nešto traži niti sam mu ja ikada išta dala.
Odlučila sam da mu danas kada se vidimo dam, da mu ponudim ono najvrjednije što imam, što svaka djevojka ima… NEVINOST… Iako nemamjoš uvijek 18 godina odlučila sam, jer se on za ovih par mjeseci pokazai da je iako mnogo stariji dostojan i na neki način pravi muškarac koji u potpunosti zaslužuje da mi bude prvi.

Нема коментара:

Постави коментар