уторак, 25. септембар 2018.

Ćao… imam 15 godina i sinoć sam na fb dobila poruku od nekog nepoznatog starijeg muškarca… kaže da je kao neki menadžer za manekenke i


Ćao… imam 15 godina i sinoć sam na fb dobila poruku od nekog nepoznatog starijeg muškarca… kaže da je kao neki menadžer za manekenke i fotomodele i da želi da budem dio njegovog tima. Ponudio mi je i da me stipendira dok ne završim srednju školu, vjerovali ili ne ponudio mi je 300 eura mjesečno. Za uzvrat je tražio da mu odma pošaljem 10-ak fotografija u donjem vešu u raznim pozama. Sve se to izdešavalo u par minuta, baš me znenadio… Tada sam mu napisala da ne mogu odma jer takve fotografije nemam, pogotovo ne 10 njih i zamolila ga da me sačeka do večeras. Danas sam se cijeli dan slikovavala, imam preko 100 fotografija na mobitelu i treba večeras da mu pošaljem tih 10-ak. Iskreno u baš se dvoumim i sada kada gledam sebe na tim fotografijama obuzima me niki strah, jer ne znam ni ko je on, možda je neki prevarant. Razmišljala sam da razgovaram sa mamom, ali nekako me blam, opet sa druge strane 300 eura mjesečno su baš veliki novci, pogovo za moju porodicu gdje samo tata radi i zarađuje tek 250 eura. Baš sam u dilemi …

Нема коментара:

Постави коментар