субота, 29. септембар 2018.

Već duže godina radim kao policajac, saobraćajac i svašta sam se nagledao i bio svjedok raznim situacijama. Sinoć dok


Već duže godina radim kao policajac, saobraćajac i svašta sam se nagledao i bio svjedok raznim situacijama. Sinoć dok smo ja i kolega patrolirali gradom doživio sam nešto jako, jako grozno… Život mi se srušio u trenu. Sramota me o tome i pisati, ali jednostavno moram izbaciti iz sebe. U jednoj uličici primjetili smo “čudne ” radnje u parkiranom auomobilu. Prišli smo kako bi provjerili situaciju i zatekli smo dvoje bez odjeće, kako rade “one” stvari što je zakonom zabranjeno na javnim mjestima. Naredili smo im da se obuku i izađu iz automobila. Par minuta je dotični gospodin otezao, molio da ih pustimo, dok je djevojka skrivala lice kosom. Međutim ja sam bio izričit u naredbi i… vjerujte da sam se pokajao. Iz automobila je izašla moja maloljena nećakinja… nema ni 17 godina… ZGROZIO SAM SE… Krenuo sam da uhapsim matorog perverznjaka, koji ima 43 godine, ali tada me ona zaustavila i zamilila da ih pustim. Morao sam birati da je izložim stubu srama, da cijeli grad sazna, da cijela rodbina sazna kakva je i šta radi ili da ih pustim. ZAMOLIO SAM KOLEGU DA ZABORAVIMO ŠTA SMO VIDJELI I ODALJILI SMO SE OD MJESTA DOGAĐAJA… Očigledano to radi za novac, ubi me to što sam saznao, volim je kao rođenu kćerku, stvarno ne znam šta da radim, na neki način sada sam saučesnik u svemu tome.

Нема коментара:

Постави коментар