среда, 26. септембар 2018.

Imam 15 godina i odrasla sam sa bakom koja je prije 2 mjeseca umrla. Nikada mi nije željela reći ko su moji roditelji, kada bih je pitala govorila je da ću


Imam 15 godina i odrasla sam sa bakom koja je prije 2 mjeseca umrla. Nikada mi nije željela reći ko su moji roditelji, kada bih je pitala govorila je da ću saznati kada bude trbelo da saznam. Nakon što je umrla ostavila je uz testament kojim, svu imovinu je ostavila meni, ali mnogo bitnije, ostavila je pismo u kojem je navela ko su moji roditelji. Tražila je od mene da kovertu ne otvaram prije 18. rođendana, ali prosto nisam mogla da istrpim istog trenutka sam otvorila kovertu i pročitala da je moja mama “prodavačica ljubavi” blago rečeno i nakon mog rođenja ona je otišla sa nepoznatim muškarcem valjda u Rusiju i nikada više niti se vraćala, niti zvala. Moj tata je mnogo bliže, on je danas poznat i prilično uticajan političar u gradu, ali i šire, mada obzirom da je mama u to vrijeme imala više muškaraca nije 100% sigurno. Ali kako baka piše oon je moj otac 99%. Ne znam šta da radim iskreno malo se kajem jer nisam poslušala pokojnu baku i čekala da napunim 18 godina. Možda bih lakše sve ovo podnijela, ovako baš mi je loše, izgubila sam svaku nadu da ću ikada da se nađem u zagrljaju mojih roditelja, prosto je ne moguće

Нема коментара:

Постави коментар