недеља, 23. септембар 2018.

Imam 16 godina i prošli vikend sam provela kod momka. Njegovi su bili na moru i imali smo cijeli vikend za sebe. Momak ima 19 i toliko je lud da je drugi


Imam 16 godina i prošli vikend sam provela kod momka. Njegovi su bili na moru i imali smo cijeli vikend za sebe. Momak ima 19 i toliko je lud da je drugi dan pio tablete za potenciju jer nije želio da izgubimo ni minut vremena. Vjerujte da sam iako mlada i konstantno napaljena na kraju i ja “presušila”. MEĐUTIM, njegovi su se jedan dan ranije vratili i bukvalno nas uhvatili u krevetu kako se, hm… Mnogo su se naljutili jer oni svom sinu, mom momku zabranjuju vazu sa mnom, jer sam iz siromašne porodice, sirotinja, za razliku od njih koji su jako bogati. Tata mog momka mi je naredio da se spremim i rekao mi je da će da me odveze mojima i sve da im ispriča kakva sam i šta sam radila. Cijelim putem sam plakala i molila ga da ne govori mojima i u jednom trenutku mi je izletilo i ponudila sam mu oralni PIP. U tom trenutku je naglo prikočio i rekao mi da sam veća drolja nego je i mislio. Tada je odvezao autom u jednu napuštenu uličicu. Tu mi je naredio da se raspremim te me je tako obnaženu slikao više puta i napravio par video klipova. Nakon toga me je odvezao kući, i zaprijetio mi da ukoliko ne raskinem sa njegovim sinom da će javno da objavi sve fotografije i video klipove koje je napravio. Nemate pojma kako se loše osjećam… kako vrijeme brzo prolazi, prošli vikend u ovo doba sam bila najsretnija djevojka na planeti, a danas :(… NEMAM VOLJE ZA ŽIVOTOM!

Нема коментара:

Постави коментар