понедељак, 24. септембар 2018.

Moja tetka, mamina sestra, Suzana je ostala udovica sa samo 34 godine. Tetak je pao sa skela na gradilištu i do bolnice preminuo. Bilo je to prije nekih


Moja tetka, mamina sestra, Suzana je ostala udovica sa samo 34 godine. Tetak je pao sa skela na gradilištu i do bolnice preminuo. Bilo je to prije nekih 6 godina i nakon toga tetka se više nikada nije udavala. Juče je bilakod nas i slučajno sam čuo kako je u razgovoru sa mojom mamom rekla da je hormoni “pucaju” i da prosto ne može više da izdrži, da joj TREBA MUŠKARAC, da je napaljeno 24 sata dnevno i tako to. Vjerski so nastrojena porodica, ali te njene riječi su me navele da imam prljave misli o mojoj tetki. Imam 22 godine i valjda je to normalno… Dva dana i dvije noći sam razmišljao i odlučio da tetku direktno pitam, jer muško sam i zašto ne bi mogao biti taj koji joj treba. Sinoć sam pred veče otišao kod nje i dok smo pili kafu rekao sam joj da sam slučajno čuo šta je govorila mojoj mami i da sam i ja nakon toga danima napaljen na nju, te da bih mogao zadovoljiti njene potrebe… Gledala me zbunjeno, bio sam baš direktan, a moja tetka je tada ustala, svukla jednim potezom haljinu sa sebe i pitala BIL’ MOGAO??? Ne čekajući da se predomisli, ustao sam i glasno rekao BIH!!! Vjerujte da smo cijelu noć radili one stvari… ne znam ni sam koliko puta, sam sam sebe iznenadio, jeste da imam 22 , ali sigurno nekih 5-6 puta sam je odradio. Možda će neko reći da smo bolesni, ipak smo neki bliži rod, ali koliko je tetki trebao muškarac da se ovo što sam uradio može podvući pod dobro djelo… da se ne lažemo i ja sam i više nego uživao.

Нема коментара:

Постави коментар