понедељак, 24. септембар 2018.

NAPALJENA SAM I SAMO RAZMIŠLJAM O SINU MOJE MLAĐE SESTRE… Imam 42 godine i zadnja 2 mjeseca sam prosto opsjednuta sinom moje


NAPALJENA SAM I SAMO RAZMIŠLJAM O SINU MOJE MLAĐE SESTRE… Imam 42 godine i zadnja 2 mjeseca sam prosto opsjednuta sinom moje sestre koji ima tek 17 godina. Ljetos smo bili zajedno na moru i sasvim slučajno sam vidjela da je baš obdaren… vjerujte duplo veći od onoga što moj muž ima. Mislila sam proći će me ta zaluđenost nakon 2,3 dana, ali svakim danom sam sve više razmišljala o njemu. Juče sam ga pozvala da dođe kod mene da mi kao nešto pomogne, naravno bila sam sama, a čim je ušao u stan, zaključala sam vrata, svukla kućnu haljinu ispod koje nisam imala ništa TE MU DIREKTNO REKLA DA ŽELIM DA ME “pip”… On je tada stidno rekao da je nevin… Iskreno malo sam se razočrala kada mi je to rekao, a par minuta kasnije sam se i totalno razočarala… dok se rapremio , čim me je dotakao bio je “gotov”, a i naredna 3 puta koliko je pokušavao desilo se isto… ZNAČI NIŠTA, KATASTROFA… Džaba “alat” kada ga još ne zna koristiti… Danas me je 20 puta zvao, šalje poruke, pita kada ćemo se ponovo “vidjeti” ne znam kako da ga se sada riješim…

Нема коментара:

Постави коментар