четвртак, 27. септембар 2018.

Imam 16 godina i malo je odvratno, ali… napaljen sam na moju kevu… Keva ima 33… rodila me sa 17 i ekstra dobra je riba


Imam 16 godina i malo je odvratno, ali… napaljen sam na moju kevu… Keva ima 33… rodila me sa 17 i ekstra dobra je riba niko ne može da vjeruje da sam ja njen sin. Keva radi kao konobarica i živimo sami u iznajmljenom stanu. NIkada mi nije rekla ko mi je tata, jer vjerovatno ni ona sam ne zna. Već par mjeseci postajem opasno ljubomoran na muškarce koje dovodi u svoju sobu, stari, pijani… nikakvi. Shvatam da je to njen posao, ali… smeta mi i čini me boleno ljubomornim. Juče su majstori počeli da renoviraju moju sobu i sinoć sam noćio u kevinoj sobi, sa kevom u krevetu. Kada je u svilnoj spavaćici BEZ IČEGA ISPOD ušla u sobu vraški sam se napalio što je ona odma primjetila i tada se samo nasmijala i poželjela mi LAKU NOĆ… Kada smo legli okrenula mi leđa i njena kratka spavaćica je tada više otkrivala nego što je pokrivala… sve se vidjelo. Srce mi je lupalo 100 na sat… uspio sam nekako doći do kupatila i znate već šta… EKSPLOZIJA… Kada sam se vratio samo me kratko pitala jesam li dobro i nastavila da spava… Ja cijelu noć nisam oka sklopio, razmišljam, ludujem, ne znam ni sam šta mi se dešava ni o čemu drugo ne razmišljam… u školi sam već odavno popustio, počeo sam često da izostajem, a nakon svega ovoga što se sinoć desilo vjerovatno ću totalno školu zapustiti. Ne znam više šta da mislim, ovo je prvi puta da je primjetila da me uzbuđuje, uvijek sam mislio sam da ću dobiti šamar ili tako nešto ako tako nešto primjeti, ali keva nije reagovala, ustvari nasmijala se na tu moju reakciju… stvarno ću da poludim

Нема коментара:

Постави коментар