уторак, 25. септембар 2018.

Imam hm … 17 godina i strašno sam zaljubljena u našeg prvog komšiju koji je mnogo stariji od mene, čak je stariji i od mojih roditelja, ima 43 godine ali


Imam hm … 17 godina i strašno sam zaljubljena u našeg prvog komšiju koji je mnogo stariji od mene, čak je stariji i od mojih roditelja, ima 43 godine ali izgleda kao Bog. Oženjen je, čak ima i unuče, ali kada ga vidim u meni sve drhti, ne razmišljam ni o čemu samo o tome kako vodim ljubav sa njim, kako smo sami, kako zadovoljava sve moje želje u krevetu, a ima ih mnogo :). Pokušavala sam sve da mu se “na taj način” približim, slala zahteve sa lažnih profila, prisala poruke sa nepoznatih brojeve, ali nisam uspjela, valjda nemam dovoljno iskustva. Prije 3 dana moji roditelji i brat su otišli namore, nekako sam ih namolila da ja ne idem i od tada vrebem priliku da ostvarim svoje želje sa komšijom. Juče sam cijeli dan provela pored prozora, pratila komšiju. Kada sam vidjela da je sam kod kuće, pozvala sam ga i kroz plač rekla da sam pala sa kreveta i mi treba pomoć. Svukla sam sve sa sebe, naravno “tamo dole” sređena top, legla na krevet i čekala. Nakon nekih par minuta komšija se sav zadihan pojavio u sobi i kada me je vidio takvu, u toj “raskoračenoj” pozi, tada je prišao, pokrio me prekrivačem koji je bio pored mene, te sjeo na krevet. Rekao mi je da je svjestan i da se to vidi da sam se zaljubila u njega, ali da sam još uvijek mlada i da nisam u stanju da zrelo razmišljam obzirom. Takođe mi je rekao da sam izuzetno lijepa, zgodna i ono najvažnije prvilačna i da bi mu bilo veliko zadovoljstvo da ima odnose sa mnom, ali da ne želi da iskoristi moju mladalačku “ludost” i da me iskoristi na taj način i ako budem željela da imam odnos sa njim za neke 3-4 godine da će vrlo rado da spava sa mnom… Ne znam mnogo sam tužna, jeste da je rekao dosta lijepih stvari o meni, ali baš sam mislila da će juče to da se desi

Нема коментара:

Постави коментар