понедељак, 22. јануар 2018.

VIC: Dođe Frane doma i kaze papi da je dobija 4 jedinice. Pape popizdio:


Dođe Frane doma i kaze papi da je dobija 4 jedinice.
Pape popizdio:
– Tovare jedan, iz cega si sve dobija jedinicu?
– Iz tjelesnoga, matematike, hrvatskoga i vjeronauka.
– Kako si dobija jedinicu iz tjelesnoga?
– Ucitelj nam je reke da dignemo jednu nogu, ja sam je diga.
Onda je reka da dignemo i drugu nogu.
Pape: Pa ces onda na kurcu stajat?
– To san i ja reka, pa sam dobija jedinicu..
Dobro, kako si dobija jedinicu iz hrvatskoga?
– Uciteljica je izvukla nas troje i pitala nas da kazemo jednu recenicu.
Jure je reka:
– Ana voli Matu.
Stipe je reka:
– Ana voli Peru….
Pape: A jeba te, pa ta Ana je kurvetina!
– Je, to san i ja reka, pa mi je uciteljica dala 1..
– Dobro, kako si dobija jedan iz matematike?
– Uciteljica je pitala koliko je 2+3, a ja san reka 5.
Onda je pitala koliko je 3+2…
Pape: A jeba te, to je isti k****..
– To san i ja reka, pa san dobija jedinicu..
– Dobro, ali nije mi jasno, kako si dobija jedan iz vjeronauka???
– Vjeroucitelj je prica kako je bog svugdje oko nas, a ja sam ga pita
je li i u podrumu od nasega susida, a on je reka da je bog i tamo..
Pape: Je k****, nas susid nima podruma..
– E, to san i ja reka…..

Нема коментара:

Постави коментар