понедељак, 22. јануар 2018.

ISPOVEST: Dolazi Mujo kući s posla i zatekne Fatu u krevetu sa Hasom. Haso nateže Fatu otpozadi a ona urla od zadovoljstva…


Dolazi Mujo kući s posla i zatekne Fatu u krevetu sa Hasom. Haso nateže Fatu otpozadi a ona urla od zadovoljstva. Poludi Mujo i zadere se:Fato, bona, šta radi Haso u krevetu s tobom?!
Fata ispali ne trepnuvši: Ne budali, Mujo, nije ono što misliš, Haso ti je egzorcist, isteruje đavola iz mene!
Mujo zbunjeno upita:A kako je znao da te spopao đavo?
Fata odgovori: Ma, mala me stalno svrbela.
Mujo se počeše po glavi:Auf, onda sam i ja na*ebao!
Fata se zbuni: Zašto ti, Mujo?
Mujo slegne ramenima:Pa i mene stalno svrbe jaja!
Fata mu savetuje Pa počeš’ se …
Mujo odgovori sa strahom: – Bež’, bona, ne pada mi na pamet!
Fata upita:Pa zašto, crni Mujo?
Muju prošapta:Vid’ kako me Haso čudno gleda

Нема коментара:

Постави коментар