среда, 29. август 2018.

MIRKO GAVRIĆ I SLOBA SU IMALI S*KS? Nije ni ušao u Zadrugu, a Anabelin najbolji prijatelj se našao u centru skandala!

U sinoćnoj emisiji "Zadruga-Naroda pita", protekla je veoma burno sa prozivkama i svađama tri buduća zadrugara Zorice Marković, Lepog Miće sa jedne i pjevača i budućeg zadrugara Mirka Gavrića koji im se suprotstavio sa druge strane. Njihova otvorena netrpeljivost i neprijateljstvo najavljuju veoma burnu sezonu Zadruge.

Ipak, ova svađa nije jedina koja je obilježila sinoćnu emisuju, pa se u raspravu uključila i Miljana Kulić, koja podsjećamo takođe ulazi u Zadrugu.

- Ognjene, meni je mnogo žao što ste isključili ovu ,,haljinicu boje lila" i što ne mogu da vodim dijalog sa njim, ali biće prilike, 11 mjeseci u Zadruzi nije malo. On je na Instagramu prozivao i Zoricu i Lepog Miću i mene, a sada ne stoji iza svojih riječi, znači, jedan ljigavac, dupljak, kontradiktorna osoba, on je u roku od dva sata promijenio svoje mišljenje i uvlači se Mići u zadnjicu, ali Mića nije ni homos*ksualac, ni bis*ksualac, dok je ovaj obična p**erčina, tako da, ja bih mu poručila: Mirko, mali vraže, ja te j****, a Mića mi pomaže. Mirko, duh si pravi, samo ti je k**** u glavi. Mićo, ti si pravi drug, uvali Mirku dug - rekla je Kulićeva, kada se uključila u emisiju.

Ona se osvrnula i na Gavrićev odnos sa Slobom Radanovićem i navodnu vezu sa njim, dovela u pitanje Gavrićevo s*ksualno opredjeljenje. Po njoj se navodno Mirko predstavlja kao oženjen muškarac jer mu je to paravan kako ne bi ugrozio karijeru.

- Ja sam čula da je on mene ogovarao i pisao svašta po Instagramu za mene, a mogu da kažem da je ta žena koju je predstavio samo paravan, jer se oženio samo noć poslije kada je sa Slobodanom Radanovićem se*sualno opštio, da ne bi pukla bruka zbog njegove karijere. Nema veze, sve će se to u rijalitiju saznati, pravda je spora, ali dostižna. Kad tad će se ovo saznati - ispričala je Kulićeva.

Svađa između Lepog Miće, Zorice Marković i Miljane Kulić na jednoj i Mirka Gavrića na drugoj, najavljuju burnu sezonu koja je pred nama, ali i veliki izazov za Gavrića da se izbori sa ozbiljnim rijaliti igračima.



Нема коментара:

Постави коментар