недеља, 26. август 2018.

LUNA U "ZADRUGU 2" NE ULAZI SAMA Otkrila da će imati podršku od čak DVA nova učesnika

Luna Đogani

Blogerka Luna Đogani na pinku je snimila profil za ulazak u rijaliti "Zadruga 2", a tada je otkrila i da se u Beloj kući neće pojaviti sama, već sa podrškom.

Đoganijeva je otkrila da ne veruje u prijateljstva u rijalitiju, ali da joj je drago što će ovoga puta u Zadruzi imati veliku podršku, kako svog prijatelja Mirka Gavrića, tako i brata Adama Đoganija.

- Nemam tremu uopšte, osećam se kao da se vraćam kući. Upoznala sam zadrugare, svi su pozitivni. Ja ne ulazim da steknem nova prijateljstva, ja ne verujem u prijateljstva u rijalitiju, ali imaću tu Mirka i brata kao podršku. Drago mi je da ću imati nekog kome mogu da verujem, ko me neće zeznuti - rekla je Luna .
sorti_nervni_slom_luna_djogani_zab_blic_unsafe_sto

Нема коментара:

Постави коментар