среда, 22. август 2018.

LUNA ĆE SE ŠOKIRATI - u Zadrugu 2 ulazi I ON! KIJIN ČOVEK! Otimala se za njegovu ljubav, sad OPET NA ISTOM MESTU

d
Nije joj jednostavno

Prva sezona "Zadruge" je završena, druga uskoro počinje, a nekoliko učesnika su zasad poznati ili skoro pa izvesni i njihova imena su prilično impresivna: Luna Đogani, Aleksandra Subotić, David Dragojević, blizanci Mika i Giba sa roditeljima, Nataša Moskva i Dejan Stejin.

Jedna nedavna objava je uzburkala javnost i najavila da bi popularni reper Limma, koji je čuven u rijaliti krugovima po objavljivanju prepiske sa Lunom Đogani pre nekoliko meseci, mogao da uđe. Upravo je on sam na svom Instagram profilu najavio sopstveni ulazak.

- Videh ko sve ulazi u Zadrugu 2. Pa ljudi... vreme je za šou. Šimanovci, stižem - piše u Limminoj objavi.

Podsetimo, prepiska koju je Limma objavio pre nekoliko meseci nije bila pohvalna po Lunu.

Đoganija mu se nabacivala pre "Zadruge", a kako je tad rekao reper u usponu, nikakva prepreka joj nije bila činjenica da je pored njega stajala njegova devojka. Naprotiv! Rekla je da je devojka ne interesuje, jer ga ona želi.

- Da je nisam odbio postao bih Sloba Radanović pre Slobe Radanovića. I mene je startovala iako je znala da sam u vezi. Što je još gore, moja tadašnja devojka je tada bila sa mnom, a ona je bila izuzetno navalentna. Desilo se to pre nepune dve godine na jednom beogradskom splavu. Ona me je stalno gledala i pokušavala da stupi u kontakt. Pre toga sam video da mi masovno lajkuje slike na Instagramu. Prolazila je stalno pored mene, pokušavala da se očeše ne bih li je primetio. Pošto nisam hteo ništa s njom, pogotovo jer sam bio sa devojkom, samo sam je kulirao. Na kraju je bukvalno došla do mene, dohvatila me i rekla: "Hej, zar ti mene ne primećuješ?". Odogovorio sam joj da nije u redu da se tako ponaša jer sam sa devojkom, a ona mi je dobacila "da je baš briga za nju, da mi možemo da budemo i mimo devojke i da je ona valjda važnija". Ali sam je iskulirao - ispričao je Limma za portal .

Međutim, kako je otkrio mladi reper, Luna tu nije odustajala. Rešila je da ga kontaktira i preko privatnih poruka na Instagramu, a tu prepisku nam je Limma ekskluzivno pokazao.

- Želim te, boli me uvo za tvoju devojku. Totalno je sve nebitno jer ti mene zanimaš više nego bilo ko i ne budi glup - poslala mu je Luna nakon svega poruku na Instagramu, a odgovor je bio isti:
Prepiska Lune Đogani i Limme
aj, dokle više? Rekao sam ti lepo da nisam zainteresovan. Hvala na ponudi - izričit je bio Limma.

- OK, glumi frajera... I još jednom, glup si, ne znaš šta si propustio - samouverena je na kraju bila Đoganijeva.

Ova prepiska je bila burno propraćena u javnosti, a sigurno da će Luna i Limma i sad imati šta da kažu jedno drugome oči u oči. Mi smo kontaktirali izvor iz produkcije i dobili informacije koje ipak ne potvrđuju ulazak repera.


Нема коментара:

Постави коментар