уторак, 2. октобар 2018.

Prije mjesec dana umrla mi je baka, moje sve u životu i mama i tata i sestra i brat… nikome osim nje nikada nisam bila


Prije mjesec dana umrla mi je baka, moje sve u životu i mama i tata i sestra i brat… nikome osim nje nikada nisam bila bitna. Imam 17 godina i nakon njene smrti dodijelili su me ujaku i ujni da se brinu o meni i tek tada za mene je nastao pakao od života, desilo se gore i od najgorega Odmah prvo veče ujak je pijan došao u moju sobu i … grozno, na silu me je… Bože… oduzeo mi je nevinost :(. Ujutro sam se uplakana požalila ujni, a ona mi je kroz osmijeh samo kratko rekla “Drugi puta će ti biti lakše…” Nisam znala šta da mislim, šta da kažem, kome da kažem… a odma naredno veče je ponovo došao, ovaj put nije bio pijan, ali ponovo se desilo isto :(… Čitav mjesec dana me je svaku noć tako maltretirao, a sinoć me je natjerao da imam odnos sa 2 njegova prijatelja. Jutros sam se spremila i sa ono nešto malo novca što mi je baka ostavila prije nego je umrla pobjegla sam i trenutno sam kod jedne prijateljice. Niko ne zna osim nje da sam ovdje, čak ni njeni roditelji… ovdje ću prenoćiti i sutra ujutro planiram da odem u Cnu Goru odakle je moj tata… Nadam se da ću ga uspjeti pronaći i da će me zaštititi. Nisam ga ni vidjela ni čula preko 10 godina, tačnije 12 godina, ali nemam drugog izbora nego da ga pokušam pronaći, a ako mi ovo ne uspije jedino što mi ostaje je… kako da kažem, da pronađem moju baku

1 коментар:

  1. Imate li uopće poteškoće u obitelji, imate problema s bračnim odnosima, dobro sam ovdje da obavijestim svijet kako sam došao u kontakt s dr. IZOYA-om, početkom ove godine, dijagnosticiran mi je rak prostate i fibroid, i zadržao sam se na život s bolešću u meni, a to je dovelo do pobačaja dok sam bila trudna, to je donijelo puno problema mojoj obitelji i braku, usput, moj muž je rekao da ne može nastaviti s brakom, jer smo bili previše medicinski institucije koje nisu znale moj slučaj bile su duhovne. Suprug me napustio, kad sam tražio kako da ga vratim, naišao sam na dr. IZOYA kome sam objasnio svoje probleme, a on je stvorio snažan šarm i obećao da će mi pomoći, učinio sam sve što je tražio i poslije nekoliko dana dobio sam poziv iz bolnice da dođem po liječničke izvještaje, kad sam stigao tamo, postavljen mi je dijagnoza i gle, više nemam nikakvih zdravstvenih problema, istog dana dobio sam tekst iz mojeg EX-a moleći se da li se može vratiti kući. Kakav dvostruki blagoslov i s uzbuđenjem mu ostavljam e-poštu za one koji se suočavaju sa spiritizmom, pa on može biti od velike pomoći ... drizayaomosolution@gmail.com, kontaktirajte ga i pogledajte.

    ОдговориИзбриши