уторак, 2. октобар 2018.

Juče mi je bio rođendan 30. i muž sa kojim sam već 3 godine u braku mi ga nije čestitao. Baš sam bila povrijeđena. Oko


Juče mi je bio rođendan 30. i muž sa kojim sam već 3 godine u braku mi ga nije čestitao. Baš sam bila povrijeđena. Oko podne me prijateljica pozvala da izađemo na piće, da obilježimo MOJ ROĐENDAN. Kada sam joj ispričala da mi muž nije čestitao, zgorzila se i tada mi ponudila da pozove svoja dva prijatelja i da kod nje u stanu sa njima provedemo poslijepodne. Nisam ni sekunde razmišljala, spremile smo se i zaputile se ka njenom stanu. Idealan način da se ovetim mužu… pomilila sam. U međuvremenu je ona pozvala ta dva momka i samo pola sata kasnije poleo je “lom”. Od katastrofalnog, rođendan se pretvorio u nešto fenomenalono. 3 sata smo se “zabavljali” svo četvoro zajedno. Negdje oko 17 sati sam se zapoutila kući, a kada sam ušla… ŠOK! U dnevnoj sobi sam zatekla mog muža sa našim roditeljima, najbližim prijateljima i svi uglas su pjevali “Sretan rođendan…” Nisam znala kako da se ponašam, bila sam totalno zbunjena, na stolu torta od 3 sprata, soba ukrašena, baloni… ma kao iz bajke. Nakon nekih 10 minuta na vratima se pojavila i moja prijateljica… Kasnije mi ispričala da ju je moj muž zamolio da me izvuče iz kuće da on na miru može sve organizovati, a da je “ono” bio poklon od nje. Danas sam cijeli dan preležala iscrpljena od jučerašnjeg dana koji će mi ostati vječno u sjećanju, ubjedljivo najbolji dan u mom životu, a kako je počeo misilla sam da će mi biti najgori.

6 коментара:

  1. Želim iskoristiti ovu priliku da se zahvalim čarobnjaku zvanom dr. Ajayi jer mi je pomogao vratiti mir u mom raskinutom braku, o njemu se upoznajem preko prijatelja kojem je pomogao s sretnim brojevima da osvoji veliku na lutriji. Ne želim ulaziti u detalje, ali ono što će mi se svidjeti jeste da je dr. Ajayi pravi duhovni čovjek, jer sam potražio pomoć iz različitih izvora, ali ništa se nije dogodilo dok me moj prijatelj nije upoznao s njim, kontaktirao sam ga u vezi s mojim raspao brak i objasnio mu sve, rekao mi je što treba učiniti što sam se pridržavao i danas sam sretan čovjek u svom braku, supruga se vratila kući i rekla da više ne želi razvod i hvala dr. Ajayi trudna s djetetom i moji su se financijski statusi poboljšali. Ako trebate bilo kakvu pomoć u vezi s onim što vas muči, kontaktirajte Velikog vratara čarolije dr. Ajayi na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp: +2347084887094 on je zajamčeno 100%. možete se obratiti i za sljedeću čaroliju.

    * Brak čarolija
    * Rad napredovanje čarolija
    * sretni brojevi za lutriju
    * Čarobna olovka za ispite
    * Bullet Proof odjeća čarolija
    * Osvojite bilo koji sudski slučaj
    * Zaštitna čarolija
    * čarolija blagostanja
     itd ....

    Ne stidite se obratiti mu i riješite svoje probleme unutar dana duhovne intervencije.
    E-adresa: drajayi1990@gmail.com
    Whatsapp: +2347084887094

    ОдговориИзбриши
  2. Hteo sam da se zahvalim jednoj zeni koja mi je vratila voljenu osobu i skinula mi je crnu magiju nazovi te je verujte mi nije laz ja sam sve proverio moze te je nazvati na vraca voljenu osobu za 3 dana slobodno je nazovite pomoci ce i vama VIBER +381 60 31 01 161 viber

    ОдговориИзбриши
  3. Hteo sam da se zahvalim jednoj zeni koja mi je vratila voljenu osobu i skinula mi je crnu magiju nazovi te je verujte mi nije laz ja sam sve proverio moze te je nazvati na vraca voljenu osobu za 3 dana slobodno je nazovite pomoci ce i vama VIBER +381 60 31 01 161 viber

    ОдговориИзбриши
  4. SKIDANJE SVIH VRSTA CRNE MAGIJE(SIHRA)I PROKLETSTVA UZ POMOC HODZE, SPASAVANJE BRAKA, PORODICE, LJEČENJE DJECE,VRACANJE NOVCA U KUCU,IZRADA HAMAJLIJA ZA POSAO, POJEDINCE, KUCU ITD.IZRADA ZASTITA KOJE HODZA ODRAĐUJE. ISKUSTVO VIŠE OD 35 GODINA!!!NA STOTINE ZADOVOLJNIH KLIJENATA POZOVITE I UVERITE SE.
    +381 60 31 01 161 VIBER POZOVITE JE

    ОдговориИзбриши

  5. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши
  6. ZELIM OVIM PUTEM DA SE ZAHVALIM IMALA SAM BRAK I DETINSTVO JAKO LOSE SVE DOK NISAM REKLA KUMI STA SE DESAV KOD NAS MADA JE ONA I VIDELA TO BILO JE KATASTROFA OD ZIVOTA PAKAO ZENU SMO POZVALI KUMA I JA I ONA MI PUNO MOGLA RESILA MI SVE SADA SMO SRECNI I ZADOVOLJNI..EVO BROJA+381611047085 viber

    ОдговориИзбриши