уторак, 2. октобар 2018.

Imam 27 godina i zadnje 3 godine pred blagdane, Božić, Nova godina, spakujem u 50 koverti po 50 eura i dijelim, obično


Imam 27 godina i zadnje 3 godine pred blagdane, Božić, Nova godina, spakujem u 50 koverti po 50 eura i dijelim, obično starijim ljudima, onim što su zbog naših političara prisiljeni da rove i preturaju po kontejnerima, deponijama i sličnim mjestima. Volio bih da mogu i više i češće pomoći, ali nadam da ću moći, još uvijek sam prilično mlad. Danas sam prišao jednoj starici od nekih 70-ak godina koja je svim silama pokušavala do dohvati nešto sa dna kontejnera. Kada sam joj prišao, uplašila se i postidila. Tada sam joj rekao da joj želim pomoći i ponudio joj kovertu. Par sekundi je nepomično stojala, a onda je uzela svojim starim promrzlim ručicama, a kada je vidjela da je u koverti 50 eura tada mi je rekla da je to previše da uzme i krenulla da mi ih vrati. Tada sam joj rekao da to ne dolazi u obzir, a ona mi je onda rekla da će uzeti, ali da će podijeliti sa nekom svojom komšinicom koja je u istoj situaciji. Prosto nisam moga da vjerujem koliko plemenitosti i dobrote je bilo u toj starici. Tada sam je bukvalno natjerao da uzme još jednu kovertu i da posebno nju ponese toj svojoj komšinici. Uzela je a prije nego sam krenuo od nje zamolila me da joj dohvatim iz kontejnera manje od polovice hljeba što je i pokušavala dohvatiti prije nego sam joj prišao.
Svjesno ovo pišem anonimno jer ne želim da itko išta pogrešno protumači kada je moj humanitarni rad u pitanju to radim zbog sebe i ljudi kojima je pomoć potrebna, ali kada bi ova moja ispovijest potakla barem još jednu osobu da počne da pomaže ljudima kojima je pomoć potrebna, e to bi bilo nešto. Ako ništa pokušajte spakovati jedan hljeb i flašu mlijeka i okačite to na vidno mjesto, ako treba i na kontejner, vjerujte da će doći u prave ruke… HVALA U IME SVIH MOJIMA JE POMOĆ POTREBNA…

2 коментара:

  1. Želim iskoristiti ovu priliku da se zahvalim čarobnjaku zvanom dr. Ajayi jer mi je pomogao vratiti mir u mom raskinutom braku, o njemu se upoznajem preko prijatelja kojem je pomogao s sretnim brojevima da osvoji veliku na lutriji. Ne želim ulaziti u detalje, ali ono što će mi se svidjeti jeste da je dr. Ajayi pravi duhovni čovjek, jer sam potražio pomoć iz različitih izvora, ali ništa se nije dogodilo dok me moj prijatelj nije upoznao s njim, kontaktirao sam ga u vezi s mojim raspao brak i objasnio mu sve, rekao mi je što treba učiniti što sam se pridržavao i danas sam sretan čovjek u svom braku, supruga se vratila kući i rekla da više ne želi razvod i hvala dr. Ajayi trudna s djetetom i moji su se financijski statusi poboljšali. Ako trebate bilo kakvu pomoć u vezi s onim što vas muči, kontaktirajte Velikog vratara čarolije dr. Ajayi na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp: +2347084887094 on je zajamčeno 100%. možete se obratiti i za sljedeću čaroliju.

    * Brak čarolija
    * Rad napredovanje čarolija
    * sretni brojevi za lutriju
    * Čarobna olovka za ispite
    * Bullet Proof odjeća čarolija
    * Osvojite bilo koji sudski slučaj
    * Zaštitna čarolija
    * čarolija blagostanja
     itd ....

    Ne stidite se obratiti mu i riješite svoje probleme unutar dana duhovne intervencije.
    E-adresa: drajayi1990@gmail.com
    Whatsapp: +2347084887094

    ОдговориИзбриши
  2. Imate li uopće poteškoće u obitelji, imate problema s bračnim odnosima, dobro sam ovdje da obavijestim svijet kako sam došao u kontakt s dr. IZOYA-om, početkom ove godine, dijagnosticiran mi je rak prostate i fibroid, i zadržao sam se na život s bolešću u meni, a to je dovelo do pobačaja dok sam bila trudna, to je donijelo puno problema mojoj obitelji i braku, usput, moj muž je rekao da ne može nastaviti s brakom, jer smo bili previše medicinski institucije koje nisu znale moj slučaj bile su duhovne. Suprug me napustio, kad sam tražio kako da ga vratim, naišao sam na dr. IZOYA kome sam objasnio svoje probleme, a on je stvorio snažan šarm i obećao da će mi pomoći, učinio sam sve što je tražio i poslije nekoliko dana dobio sam poziv iz bolnice da dođem po liječničke izvještaje, kad sam stigao tamo, postavljen mi je dijagnoza i gle, više nemam nikakvih zdravstvenih problema, istog dana dobio sam tekst iz mojeg EX-a moleći se da li se može vratiti kući. Kakav dvostruki blagoslov i s uzbuđenjem mu ostavljam e-poštu za one koji se suočavaju sa spiritizmom, pa on može biti od velike pomoći ... drizayaomosolution@gmail.com, kontaktirajte ga i pogledajte.

    ОдговориИзбриши